Ayyuzlukoncuy Dişsiz dede gibi dolanıyoruz ortada :) Huysuzluklarımız tavan ne zamana gelir oğluşumun incisi sizce ?
Ayyuzlukoncuy Crknkz Sağ olasınız :) 11 buçuk aylığız geç çıkartıyoruz. Diş mi çıkartıyor yoksa benim canımı mı bilemiyorum :)
Crknkz Ayyuzlukoncuy zor olucak ama cok sevimli oluyorlar ben aksamları uyutacagım zaman tetagil veriyordum rahat uykuya dalıyordu gün içinde bir sekilde hallettmde ☺️
Sonaypin Çay kal’şığı sokun ağzına diş mi acaba dediğiniz yere tık tık vurun ses geliyorsa diş geliyordur. Ben ilk dişi şans eseri öyle anlamıştım. Parmağomla bile anlamamıştım.Ondan 10 gün sonra görünmeye başladı diş,
Ayyuzlukoncuy Sonaypin onu denemedim elimde bakiyorum sertlik var . Müsait zamanda çay kaşığını deneyeyim