Elaasya Arkadaşlar kızım 8 aylık gece 4 saat gündüz en fazla yarim saat uyuyor uykuya dalamıyor ve kucağımdan hiç inmiyor odadan çıktığım an çığlık atarak ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayanlar varmı önerilerinizi bekliyorum
Sinem61 Elaasya 8-10 ay arası ayrılık kaygısı oluyormuş çocuklarda benimki de sürekli bana yapışık yaşamak istiyor 8,5 aylık
ElfAlparsln Elaasya atak ve diş olabilir diş etlerini sık sık kontrol edin bizde 8. Aydan yaklaşık 10.aya kadar o şekildeydik atlattık çok şükür
Hasrettatmaca Evet benim bebeğimde 9 ay 16 günlük 1 haftadır odadan çıktğım gibi ağlıyor sürekli kucağa gelmek istiyor ayrılık kaygısıymıs artık nereye gidersem mutfak salon vs annecim ben buraya gidip gelicem diyorum arkamdan ağlamıyor oda geliyor 😂