Cagnimanne merhaba biz bugün 8. gündeyiz kızım 28 aylık. Rengarenk külotlar ve lazımlık almıştık önce. İlk 3 gün tabi geleni bıraktı üzerine çok nadir lazımlığa denk getirebildik. 4. gün öğleden sonra çişi geldiğinde sallanmaya kendini sıkmaya başladı. Sinyalleri aldıkça sordum geldi dedi gittik lazımlığına yaptı. Kaçırma olayı azaldı son birkaç gündür ya bir kez kaçırıyor ya da günü temiz kapatıyoruz. Kaçırdığı zaman ya ben yemek yapıyor oluyorum ya başka iş yapıyor oluyorum o an sinyal görüp götüren olmayınca en sonunda dayanamayıp bırakıyor. Zamanla bana haber eder diye umut ediyorum bakalım.
Gece meselesine gelirsek ben bağladım altını çünkü kızım sabaha kadar çok kez çiş yapıyor. Birini denk gelip değiştirsem öbürünü kaçırırımda fark edene kadar üşür diye korktum açıkçası. Birde kaldırsam dedim ama uykusu bölününce sabaha kadar uyumayanlardan. Son 3 gündür gece ve öğle uykusundan kuru uyanıyor galiba bağlamayacağım artık. İnşallah kolaylıkla atlatırız bu dönemi.