Selam anneler benim oğlum daha 25 aylık ama aşırı aşırı hareketli psikiyatriye gittik daha tanı konmaz dedi ama belirtiler var dedi çok yoruldum analık ne zormuş uyumaz yemez sürekli sürekli hareket eder gerçekten şuan kendimi çok çaresiz hissediyorum