Merhaba oğlum 22 aylık oldu.🙏 Tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Nasıl bir yol izliyorsunuz ne yapmalıyım ilk deneyimim ve bilgisizim. Merak ettiğim tuvalet eğitimi için alıştırma külodu ve lazımlık ne kadar gerekli ve sizce erken mi başlıyorum. Deneyimlerinizi ve gerekli olan şeyleri paylaşırsanız sevinirim.😊 (Arasırada olsa Çiş ve Kaka demeye başladı. Kakasını perdenin veya koltuğun arkasında bezine yapıyor.)