19 aylık ben gündüz uyanıkken vermiyorum olur dışarda son raddeye gelirse veriyorum uykularda veriyorum uyuyacaksan emziği alabilirsin yoksa yatağına bırak diyorum bırakıyor🥰 Emziği kurtatırıcı görüyorum kendi bırakana kadar da zorlamam çünkü biz sürekli şehirler arası yolculuk yapıyoruz malesef emzik severim bende 5 yaşına kadar emiyordum hatırlıyorum bile🥰