eco1110- Naciyeylmz dışarı çıkıp hava alıyorum eğer dışarı gidemiyorsam balkona çıkıyorum morelimi bozan birşey düşünmemeye çalışıyorum 🌸
Derinsu34 Naciyeylmz kafanıza bir şey taktıysanız ya da canınızı sıkan şeyler varsa düşünmemeye çalışın. Eğer yoksa temiz havayı içinize çekin. Ve dua edin. Ara ara oluyor bana bu şekilde geçirmeye çalışıyorum.
gulcincelebi_ Ben hemen kendimi anneme okutuyorum benimki fena oluyor ağlamak bağırmak geliyor içimden anneme ulaşamazsam eşim okur beni