tosbikim2020 Oy kullanamadim mekan degisikliginden dolayı cezası 300 lira mı ne diyor farklı bir cezası yok di mi?
tosbikim2020 midekoruyucu bazen şartlar gereği kullanıyoruz yapacak bi şey yok hayırlısı olsun basa gelene
Kelebekkkk Eşim jandarma köyde oy sandıkları için görevlendirildi bense 2 küçük bebeğimle kullanmaya gidemedim yani cezası yok cnm