Asu33 Bebeğim 3400 doğdu 51 gün yoğun bakımda yattı ve bu süreçte 2700 kiloya kadar düştü şu an 4600 kilo sizce kilosu az mı anne sütüyle besleniyor sadece
bsraeliz Bende kilosu güzel eğer doktorunuz da bişey demiyorsa. Bebekleri karşılaştırma yapmayın anne sütüyle beslemeye devam sağlıklı olduğu sürece sorun yok kilosu güzel. anneler günün kutlu olsun güzel anne