Piyasayı araştırın en iyi marka mieledir. Alman markası inanılmaz kaliteli . En düşük çekimde bile evi temizliyor. Aparatları çıkması falan güzel . Ben 2 yıl önce bime junier powerline toz torbalı süpürge aldım . Arkadaşımdan görmüştüm . Annesi de yollardır miele kullanıyor . Senede bi kere netten şu an fiyatı 287 tl olan torbasından alıyorum içinde 4 adet var yetiyor bana . Eğer para durumunuz yeterli ise duruma göre torbasız da alabilirsiniz . İnanın bir deneyin diğer süpürgelerin ne kadar ağır , ne kadar sesli ve çekim gücünün bunun gibi rahat ve kolay olduğunu anlrsınız. Şimdiye kadar bir sürü marka kullandım ordan burdan akraba eş dost benim makinem en güzeli diyebilirim . Lütfen media markt vs bi yerde varsa deneseniz , inceleseniz. Yorumları okursanız . Youtubeden da bakabilirsiniz . Maalesef Türkiye de pek bilinmiyor ama Almanya’da çok değeri bilinen bir ürün. İyi ki de almışım . Philips de kullanan dan arzumdan da Arçelik’ten de güzel inanın pişman olmazsınız