Gullll Bebegim 3 aylik surekli ağlıyordu gazi var saniyorduk ama artik kucakta ve arabadada susmuyordu doktora gittik bugün su fıtığı var dedi pazartesi tekrar gelin dedi nedir bilgisi olan