Bengimn Merhaba anneler kızım 10 ay 21 günlük. Diş çıkarmadı hiç. Bu ara oldukça iştahsız ve uykuya dalarken saçlarını çekiyor ya da kafasına vurarak uyuyor. Engelleyince kızıyor. Neden böyle fikri olan var mı? Ya da çocuğu böyle olan biri var mı?
midekoruyucu Bengimn bi uyku arkadaşı edinin ona sarılarak uyusun 🌸 illa internetten pahalı olanları almanıza gerek yok evdeki oyuncaklarından da olabilir. Benim kızımın bez bebeği var onunla uyuyor mesela 🙇🏻♀️