Aleynalmira Arkadaşlar eşimin sakallarinda çok fazla kepek var eşlerinden olanlar fikir verirmisiniz nasıl geçire biliriz..
Nursena0606 Aleynalmira kepek değildir o. Büyük bir ihtimalle cildi çok kuru. Egzama bile olabilir. Doğru nemlendirici kullanmalı ve tahriş edecek traş aletleri kolonya kullanmamalı
Aleynalmira Nursena0606 bu gün karbonat kilon maden suyu kullandık yapma daha kötü olursa ya dedim abisi akıl vermiş 🤦
Nursena0606 Aleynalmira cildiyeye gitmeli diye düşünüyorum. Kepek öyle olmaz. Egzama büyük bir ihtimal