kızlar bu nedir bir kaç gündür Kuçik küçük vardı kontrole gidince doktor Dünya’ya alışma bunlar olur senin temasından bile olur dedi ama o zaman az ve küçük isilik gibiydi bugün böyle korktum acile gitmelimiyiz bu durumu yaşayan var mı yoksa alerji mı?