Zlina bence normal çünkü aynısını yaşadık. Kaç defa doktora götürdüm hep video çekip götürüyordum bu nedir niye böyle diye. Eğer alerji gibi durum yoksa doktor tarafından söylenmediyse, normal. Sürekli ıkınıyordu benim de bebeğim, damla da kullandım ama hiç bir faydası olmadı. Zamanla geçti sonra . Psikolojim bozulmuştu artık bir de lohusa halimle sürekli o sesi duymak çok üzüyordu beni korkuyordum acaba bir sıkıntı mı var diye ama yokmuş çok şükür gazmış. Yani çocuk alttan üstten rahat gaz çıkardı bitti diye düşünmemek gerekiyormuş çünkü doktor demişti bir tane mi gazı var bu çocuğun. 🤷🏻♀️