Karanannesi Naciyeylmz oğlumda artan bi şişlik oldugu işin 15 günlükken endokrine yonlendirdiler . Tahliller alındı . 3. Ayda tekrar kontrole gideceğiz
Karanannesi Naciyeylmz bizde se ultrason + kan bakıldı . Takipliyiz bakıyoruz daha da büyüme olacak mı dige