nimbus2000 biranne11 hayır 😂 ama zaten sürekli ağladığı için ekstra bi ağlaması olmadı. nerden biliyorum altını değiştirirken işiyodu ve mızmızlanma huzursuzluk olmuyodu
Nesoooolera biranne11 Yaptırın banada öyle dediler 6 aylık olduk valla önümüzdeki ay yaptircam çok pişmanım yaptırmadigima