2 bucuk aylık bebeğim 2 gündür sürekli ağlama krizine giriyor daha önce de vardı ama nadir oluyordu hiçbir sıkıntısı yok gazı epey azaldı rutin kontrollerinde bir sıkıntısı çıkmıyor karnı tok altı temiz neden böyle oluyor kızlar sizlerde de böyle bir durum var mı?