Oğlum 2 yaşında aşırı bana düşkün çocuk benden başkasında asla durmayan, parkta önüne geleni iten bi çocuk. Hem sosyalleşmesi hemde nefes alabilmem için oyun grubuna vermeyi düşünüyorum. Bu ususta nelere dikkat etmem gerekiyor. Forumda biraz anaokulu olarak içeriklere bakınca hayrete düştüm, ama oyun grubu olara detay göremedim