Dün bebeğim yatakodasında anne yanı beşiğinde yatıyordu kenarı açık kaldırmadım henüz 2 3 gündür de kendini kaldırıp kaldırıp atıyordu kaldıriyim diye aklıma geliyordu ama yapmıyordum😥
Dün uyandı kendi kendine oynuyor diye gidip almadım sonra mama yapmaya gittim kapıyı açmamla düştü 10sanite erken gitsem düşmicektş bebeğim dünden beri boğazım düğüm düğüm nasıl böyle dikkatsizlik yaptım bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum bebeğime bakıp bakıp ağlayasım geliyo 😥