Merhabalar anneler benim 7.5 aylik erkek bebeğim var kahvalti ettiremiyor herseyi denedim her türlü tarifi de mama vermek durumunda kalıyorum sadece ama kahvalti etmesi gerekiyormus oglen corba veriyorum mecburen bende anne sutu almıyor bu arada sadece mama nasil bi yol izlemeliyim ne yaplaliyim bilmiyorum cok kafam karışık ilk bebegim kimsede yok yanimda🙁