rainak ben kendımden örnek verecek olursam 6. Ayı bıtırdık son 1 aydır ek gıdaya başlatmıştı doktorumuz.Ek gıda hazırlamam için ve bıraz duzen oturtmam ıcın evde kendım yalnız kalmaya basladım, onunla daha cok ıletısım kurmaya basladık. Gülmeleri tepkileri çoğaldıkca daha rahat vakit geçirmeye başladım daha da bağlandım. Artık acıktıgını yada uykusu geldıgını anlayabılıyorum, hazırlanıp rahatca bıyerlere cıkabılıyorum.Artık insanlarla benı ayırt edıyor yabancı bırısıne aglayıp benı görüp benı ıstıyor ve bende sakınlesıyor.Gecen gun ben de durdum bir düşündüm asla geçmicek dediğim duygularım geçiyor galiba diye kendı kendıme konuştum. Sadece birazcık daha zaman gerekiyor.