Tam 8 aylık olduk ve geceleri zehir oldu 1 saatte bir uyanıp emiyor o da aktif emme değil 3 4 dk uykuya geri dönüyor ağzından almaya kalkıyorum uyanıp ağlıyor yerine emziğini vermek istiyorum diliyle ittirip ağlıyor. Artık çok zorlanıyorum. 1 haftadır ne uyku var ne bir şey 😒 Emerken kandırıp emzik vereceğim tükürüyor ittiriyor ağlıyor. Geceleri ağlayarak uyanıyor emzik verip geri uyutmaya çalışıyorum yine yok illaki 1 saat emip uyuyacak. Aç olmadığına eminim çünkü uyumadan 1 saat önce meyve yoğurt falan yedirip 1 saat sonra bayağı emerek uyuyor 1 saat sonra geri başa sarıyoruz. Böyle ağlamak yok ama