Eğer kanınıxa baktırdıysanız bir vitamin eksikliği yoksa saçların bir döngüsü var. Bir dönem çoğalır dolgunlaşır artar sonra döker ölü olanları atar tekrar çıkar. Dökülme dönemindedir. Emziriyorsanız bu daha da artıyor malesef. Doğal yağlar kullanabilirsiniz badem yağı hindistan cevizi yağı. Bir keratin bakımını evde yapan çok var faydasını gören çok videolaeı var görürsünüz (kuaförlerde çok pahalı diyorlar) düzenli yaparsanız bakımı eskisinden iyi olur