Gzm25 sehpayacarpanserceparmak_ Ahaha vallahi aynı demek her bebek tüm akşam uyansın diye yapmadığım kalmadı gece 4 te bir uyandı geri uyumadı 8 e kadar 😂
Salina Gzm25 hepimizin başına geldi elin ol. Bir şekilde uyandırmak zorundasın. Kan şeker düştüğünden uyanamıyor. Ayak altına fıtık at, dürt, gıdıkla. Mutlaka uyandır