Turkiloganne yani ben dediğiniz şeyi bilmiyorum ama ikimçocuğum var onşara bakarak yorumlayacağım.ilk kızım bir defa döndü kiloluydu. 10 hatta 7-8 aya kada rhiç döndüğünü görmedim.10 aylık emekledi 11,5 aylıktı yürüdü.5,5 aylıkken tam desteksiz oturuyordu.ikinci kızım topaç gibi dönüyor emekleme girişimi var 7,5 aylık bu arada .5,5 aylık desteksiz outrdu oda.ben teşvik ve kardeşle alakalı olduğunı düşünüyorum.ablasına bakacak oluyor bi o yana dönüyır bi buyadana dönüyor