Ezomom Bebeğimin parmağında sivilce tarzı bir şey çıktı ,bilgisi olan başına böyle bir şey gelmiş olan var mı ? Yardımcı olabilir misiniz
duruliyasmom Egzama canım. Elinin üstüne filan da atıyor. Bizim de öyle başladı. Genelde bebeklerde oluyormuş. Atopik dermatit diye geçiyor.
duruliyasmom Ezomom Hipokort diye bir krem verdi. Kortizon içerdiği için 5 gün kullanıcaz ve bırakıcaz. 2. gün ve kurumaya başladılar. Bizim el üstünde ve kola da atmıştı. Bir de saf vazelin kullanıyoruz.