Seymadrn94 Uyku eğitimine başladık. 2 gecedir 2 saat ataktayız. Uykusu dağılıyor geri dalamıyor. Bir yerlerde yanlış mı yapıyoruz ilk 2 gün için normal mi? Gün içinde uykuya geçişlerde sıkıntı yaşamıyoruz. Uyku eğitimi alan tecrübelerini paylaşabilir mi?
Nedirbuyani4022 Seymadrn94 gayet normal bebeklerden çok fazla saatli yatıp kalkma bekleyemeyiz biz bile gece şu içmeye çise yada öylesine uyanabiliyoruz uykumuz kacabiliyor