Dmtt06 İmmün yetmezlik tanısı alan var mı? Bebeğimin iga igm ve nötrofil değerleri çok düşük internette çok kötü şeyler okudum çok kötüyüm😔😔😔
Dila2022 Bilgim yok, cok geçmiş olsun. Bence bir Dr ile görüşün, yanlış bilgi verilmesin. Her konuda en kötüsü yazıyor İnternette, kötü düşünmeyin
Dmtt06 Dila2022 hacettepeye gidiyoruz iki ay sonra yine kontrol verdiler her şey olabilir dediler takip edilecek burada belki aynı şeyi yaşayanlar vardır diye düşünmüştüm ama daha önce bu konuda başlık bile açılmamış demekki çok yaygın değil bize rast geldi maalesef 😔😔
Meryem25 Merhabalar ne durumdasınız beneğim 15 aylık igası 0.26 igg normal bizde yaklaşık 6 aydır asla kilo almıyor ve her gün hasta diye gittik immun şuan belli olmazmış ama sanki keisn gibi çünkü çok hasta oluyor hep ya bronşit ya zatürre