Selam kızlar 19 gün oldu sezeryan olalı çok aşırı bi kanamam olmadı rengı gıttıkce açıldı ıkı gün öncesıne kadar da artık bıttı dıyordum sarı kahverengi arası gıdıp gelıyordu rengı ama dün ve bugün bildiğiniz kıpkırmızı kam geldi bu normalmi bilmiyorum korktum açıkçası bunu yaşayan varmı