Tam olarak sizin söylediğiniz gibi oldu ilki lekelenme gibi çok hafif sonrası aşırı şiddetli geçti şuan normal seyrinde devam ediyor. Resmen betim benzim atmıştı, kansızlık sorunu yaşayan biri olarak kolumu kaldıramamıştım 3-4 gün. Ama düzeliyor merak etme :)