Ben artık o kadar bıltım ki şuan böyle oturup ağlayarak yazıyorum mental sağlığım kalmadı 11 aylık oğlum artık duvardan duvara fırlatasım geliyo sinirden ne gündüz duruyo ne gece uyuyo gündüz ağlıyo gece ağlıyo 7/24 ağlıyo çocuk ya aşırı huysuz karnı tok gaz kaka sıkıntısı yok dişi sğrısa ilaç veriyoruz ya ilaça rağmen bin defa kalkıyo ağlıyo böyle bişey olamaz ben delircem ben kafayı yicem uykusuzluktan ya 😭 ben anne olmaktan nefret ettim artık insanlar ikinciyi fln basıl doğutuyo ya ben yaşadıklarımın hiçbirini unutamıyorum napcam ben bununla ya yetti ağlaması😭