Uummrraann Kızlar bebeğim 2 haftalık doğduğunda 6 gün enfeksiyondan küvezde kaldı şimdi de kilo alamıyor ve hep dikkatimi nefesi çekiyor çok hızlı nefes alıp veriyor kontrollerde dr bu konuda birşey demiyor neden hızlı nefes alıp verir ki bebek 😔
Balbebek19 Uummrraann canım normal merak etme Bebekler bize göre daha hızlı nefes alıp verırlermıs benimde ilk doğduğunda bebeğim öyleydi doktora sorduğumda normal olduğunu söylediler 😇
nilveannesi Uummrraann göğsü sık aralıkla kalkıp iniyorsa göğüs arasında çukurluk varsa doktora götürülmesi gerektiğini biliyorum. ama bence yoktur birşey biz anneler epey evhamlıyız 😍
Uummrraann Balbebek19 ne bileyim netten falan baktım dakikada 30_60 arası göğsü inip çıkmalı fazlaysa dr a söylemeli falan yazıyor o yüzden birşey mi var ki diye düşünüyor insan🙄
Balbebek19 Uummrraann yoktur canım bişeyi benim bebeğimin besiginin cibinlıgi vardı o sallanıyodu nefes alıp vermesinden bende korkmuştum ama biseyi yokmuş sen genede doktoruna sor için rahat etsin ☺️
Uummrraann nilveannesi galiba öyle birde doğduğundan beri sürekli hastaneye yatıyor o yüzden insan evham yapıyor