6.5 aylık 3 5 gecedir saat başı veya 2 saatte bir ağlıyor ama o süre içinde de sürekli tepiniyor kendini saga sola atıyor gözleri kapalı neden böyle olduğunu anlamıyorum memeye alışsın istemiyorum sürekli ama başka da susturamıyorum ayağımda da sallasam kıvranma devam ediyor ama emerse yine biraz bizi götürüyor . Sebebi sizce ne olabilir canım anneler.? Bu arada gaz değil olsa zaten atabiliyor yüzüstü çeviriyorum çünkü deniyorum gaz mı diye.