MeltemO Bebeğim 5 ay bir haftalık oldu gece bir kez beslenmeye kalkan saatlerce uyuyan bebek 2-3 haftadır geceleri saat başı ağlıyor 😣 aynı durumu yaşayan var mı nedir sorun
IlknurOmur 5 aylıklar hep aynı bende tekim sanıyordum 3 gün önce postlqri görünce anladım. Sabit saat başı kalkıyoruz ve 2 gecedir 3 yada 3 buçuk dedin mi ağlıyoruz malesef
MeltemO IlknurOmur Bakıyorum atak dönemlerine de denk gelmiyor, inşallah bir alışkanlık yaratmadan kısa sürese atlatırız bu dönemi 🥲