Gokturk_ ya atak bitmiyor ki 6 ayda atak vardı şuan bu ay rahat 8. Ayda yine atak bakalım artık ya meme desteği zaten fazlayken atak döneminde ağzından bıraksa ağlıyor sabaha kadar meme ağızda uyursa uyuyor e ben uyuyamıyorum tabi o şekilde yoruyor haliyle o yüzden atak gelmeden desteği bırakmak istedim tabi dediğiniz gibi belki hiç faydası olmayacak ama denemede fayda var 🤷🏻♀️