n_mzlmm bana doktor 40 çıkınca gel takalım dedi biz 50 günlükken gidebildik 40 çıkıncq birliktelik olduğu için 3 aydan önce takamam dedi bu hafta taktırdm kızım 5,5 aylık oldu gebelik testi yaptı bende daha adet görmedim. 40 çıkınca birliktelik yaşamadan gidin hemen derim. Hastane konusuna gelince devletteki durumu bilmiyorum ben özelde taktırdım