Bgmarssmh endiselenmenize gerek yok tedbiri elden birakmamak adına doktora götürün tabi ama iyi bir doktora. yazdıklarınızın aynısını yaşıyorum bir buçuk aydır.. oldu diyorum tamam uyudu iki dk geçmiyor hop uyanıyor doktor 3 aydan sonra düzelir dedi her gün ağlıyordum artık ağlamıyorum evet bir sürü kendinize ve evinize bakamayacaksınız ama onlar bize muhtaçlar :( bitecek geçecek diye kendinizi teselli edin ben öyle yapıyorum ve hiç bir şekilde destek almıyorum evet çok zor ama geçecek güzel anne.. :)