Hebunturan Kızlar 2. Gebeliğim egzersizler yapıyorum hareket ediyorum fakat bebemin gelmeye niyeti yok gibi 😂 Siz doğurmak için neler yapıyorsunuz hadi öneride bulunun
Birdunyabircennetannesi Hebunturan Benimki de içerde az daha dursun diye savaş verdim 😅 Ama sabırsız durmadı Bol bol sıcak duş çömel kalk yürüyüş ilişki sık sık aklıma bunlar geliyor Hurma da açılmayı sağlıyormuş sanırım yanlış bilmiyorsam
Alparslan16 Hebunturan 40 kadar yolu var bence beklemelisn eğer gelmezse zaten artk doktor müdahale eder. Birde hurma ye gunde 15 20 tane tüket şifa olsun :)
elmaliturtam Hebunturan ay arkadaşımı hatırlattın bana yavrunuz oda neler yaptı doğurayım diye en sonu 40. Haftada doktoru dedi ki bunun kendi geleceği yok biz alalım yeri rahat galiba diye. Hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin rabbim sağlıkla
ilkannelik_30 Hebunturan merak etmeyin zamanı gelince gayet güzel geliyor tadıbı çıkarın bu anlatın uyuyun dinlenin Amaaa annelikte bambaşkaaa 🌸
PrensesAnnesi8323 Benim bebişinde gelmeye pek niyeti yoktu 39+4 de doğudu bide kız bebek erken doğar derler alakası yokmuş😄 son zamanlarda ilişkiden uzaktım ama baktım gelmiyor bide o şekilde denedim 2 gün sonra suyum gelmişti 😀
Hebunturan PrensesAnnesi8323 yaaa Benim bebeğimde kız ilk kızım 38+0 da doğmuştu bu birazcık gecikti 😂