Tontis_annesii Hala uyumadık saat 3 e geliyor anlaşılan sabahlıcaz bu gece azı dişi çıkıyor sanırım o yüzden uyumuyor gözümü zor açıyorum şuan 🥱😮💨
CankizimRavzam Tontis_annesii ayy dış mi geliyor Allah yardım etsin canim 😇 geçecek insallAh bizimkiler çıktı da kırıldı bile 🤭 Bizde hala ayaktayız kızım nektarin yemekle meşgul 3 buçuk yaşında 😍
CankizimRavzam Tontis_annesii çok teşekkür ederim canım ❣️ valla ben alıştım ya uykusuzluğa geç yatmaya şimdi diyorlar ki e çocuğum uyumuyor bende diyorum artık e huyudur uyumaz 🤭 Tabi sağlıklı sıhhatliyse bazı bebelerde uyumamak artık huy oluyor tıpkı biz gibi 😅