Doğum sonrası stresten ben de de oldu ama maalesef hiç bir şey işe yaramadı 4 gece üst üste ben acillik oldum aşırı ağır geçirdim beyaz kalan yerim kalmamıştı benim kıpkırmızıydı tüm vücudum hiç bir krem falan ben de işe yaramadı en son acillik olduğum gece nefessiz kalmıştım doktorlar bir ton ilaç verdiler iğneler vurdular o şekil de geçti ertesi güne bir şey kalmadı kortizonlu kremler verdiler sadece anlık geçti Allahım göstermesin diyorum tekrar çok zor çok zordu