Benim bebegim alerjik kaninda yok bağırsak tepkili 23 ünde doğum günü doktor kağıt kaseledi bağırsak tepkili oldugu icin vurdurabilirsin dedi ama bebeğim çok hemen mizmizlanmaya meyilli bir bebek nasıl geçer şimdiden endiseliyim bir gun önce mi vurdursam doğum gunundeymi babannesi kutlayacagiz dedi bir gun önceden mi vurdursam huysuzluk oluyor mu resimleri anilari kalsin istedim çünkü huysuzlandiginda hicbisey yaptırmaz 🥺🥺