Deletedmom_48 Aybarsmommy baby turco kaç numara kullanıyosunuz bu detay önemli yani mesela benim oğlum 8-9kg olduğnda ben 5numara (10kg ve üstü olanı)kullanıyodum bir beden büyük alıyorum birde öyle deneyin
Olimbonii Aybarsmommy mavi paket biraz sıkıntılı aldim kullanmak zorunda kaldim zaten pure soft biraz daha pahali ondan daha kaliteli mavi paketten ama deneyin memnun kalmazsaniz pure soft alirsinuz ama resmen prima muadili kullandığım bez
Mimoza-kizim Aybarsmommy ben hiç taşma yaşamadim demekki bezlerde bebekten bebege degisiyor 😂😂 bende molfixten nefret ettim kakasinida tasiriyor çişinide 🤦🤦
sglkc Aybarsmommy Doğduğundan beri molfix kullandık sadece her ikisini de kullanıyorum ger ikisinden de çok memnunum o an hangisinde kampanya varsa onu alıyorum 🥰