Eslem33 erken değil aslında hatta ideal aylar. Ben de bıraktırdığım ilk gün çok ağlamıştım gizli gizli kızımdan . Ona sarılarak emzirmeyi, o bağı çok seviyordum. Ben hazır değilmişim ama kızım benden daha hazırmış. Emzirme bitse de o bağ bitmiyor yine bol bol sarılın, sarılmalı oyunlar oynayın. Sınra ki aylarda Gelip gelip bana sarılmaya başladı kızım. Kucağıma yatıp okşa beni anne demeye başladı .Seni çok seviyorum anne demeler, iyi ki varsın annecim demeler sarılarak.Bunların tadıda ayrı güzel😊O temas ihtiyacı hep var. Emme gidince yerine başja türlüsü geliyor. Bir süre sonra alışıyorsunuz. Büyüdüğünü görüyorsunuz. Büyümeleri de o kadar heyecan verici ki. Memeden kesince daha bir büyümüş geliyor insana ve gerçekten öyle oluyor. Bebekliğini özlüyorum bazen hatta çokça ama her halleri güzel her anları keşke geçmese😇 ben memeden kesince sadece bir kez çok az sağdım çok acıyordu o gün. Sonra bir daha sağmadım. İlk hafta sonunda acı bitti biraz hassasiyet kaldı sonra o da geçti. Sağmayınca daha kısa sürüyor süreç