Ben yaz gelince çiçeklere merak saldım. 10 tane çiçeğim var. Hepsi salonda duruyor. Ve biz oturma odasını kullanmıyoruz dibinde bina olduğu için gündüz çok bunaltıcı oluyor karanlık ve küçük. O yüzden salonda oturuyoruz çiçekler de orda duruyor. Bebeğim 14 aylık cici yapmayı öğrettim ama bugün kopardı çok üzüldüm napsam ki