@“Seka26”#p25815086merhaba şuan bende aynı şeyi yaşıyorum ama 2 yıl oldu benim doğum yapalı mevsimsel diye düşünüyorum ama daha da uzarsa doktora gideceğim 5 ay önce smear yaptırmıştım bişey yoktu. Sizin ki doğumdan olabilir doktora gittiniz mi 40 ınız çıktıktan sonra parça kalmış olabilir içinizde oda kanama yapıyormuş