Tgb1 bende devlet hastanesinde çalışıyorum bak şimdi işe başlamadan önce ön gün önce kadar dilekce vermen gerekiyor bazı evraklar var eşinin evraklarını da istiyorlar sgk dökümanı falan ben verdim kabul oldu şimdi 08:00-12:00 çalışıyorum maaslar falan düşüyor istersen bana özelden yaz yardımcı olayım