papatyam-34 Doktor bana 3,4 tane ilaç vermişti soğuk algınlığı için. Bunların hepsini emzirirken içebileceğimi söyledi. Ben de güvenerek içtim ve çok sık emziririm. Sonra prospektüslere bakmak aklıma geldi ki keşke daha önce gelseymiş! Hepsinde özellikle birinde hayati durum olmadıkça emzirirken kullanılmamalı diyor! Biz kime neye güvenelim şimdi. Bebeğimde şimdilik bir sıkıntı, sorun görünmüyor elhamdülillah. Rabbim hepsini muhafaza etsin 🤲🏻 Bence siz de bir sıkıntı yaşamazsınız. İçmeden önce sağım yapın güvenmiyorsanız. Sağdığınız sütü verirsiniz🌸