Benim oğlum 15 aylık uzanarak emzirmiyordum hemen hemen iki aya yakın uzanıp öyle emziriyorum süt içerken bi onu bi onu ikidebir değiştiriyor saniyeler icinde başta sık sık değişim yapıyor yavaş yavaş azalıyor sebebi nedendir normal mi sizin bebekler de oylemi