İyi geceler anneler, hamileliğimde genital uçuklar çıktı çok can yakıcı ilaçlar kullandım hap krem vs. Ama geçmemiş tekrarlıyor doğum yaptım bugün tam 30. Gün oldu az önce yine yanma hissettim gittim baktım yine uçuk oluşmuş 🥺 bu durumu yaşayan çözümünü çaresini bilen var mı Allah aşkına yardım eder misiniz